Två regnbågar

I helgen var jag ute med Mathias å dom ute på sjön.
Det var hur sköönt som helst, förutom att jag brände ansiktet =) .
I lördags så var vi nere på Sånkan, det var ett band som spela.
Det var faktist mycket folk där, mer än vad jag trodde det skulle vara.
Igår åkte jag hem, kom hem vid elva-tiden på
 kvällen så det blev sängen direkt för min del.

Imorse när jag åkte till jobbet så var det två regnbågar på himlen,
det både regnade och så var solen framme. Hur mysigt som helst!
Efter jobbet idag så åkte jag in till Kista en snabbis för å shoppa lite.
Det var lite tråkigt att handla själv, men vad gör man inte för kläder =).

(Bilder på kläderna kommer i nästa inlägg)


(Bilden är hämtad från google.se. Men det var sådär det såg ut, två bågar)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0