Gårdagens höjdpunkt

Har precis vaknat efter att ha somnat ute i solen. Gu va skönt det var!

Igår morse åkte jag som vanligt till jobbet men när jag kom dit så var vi 4 st på
160 gäster så Simon sa att nån måste åka hem, vilket jag gjorde med nöje =)
Sov till kl 11 sen var det bara upp och fixa iordning sig för att åka in till stan.
Amanda fyllde 17 år så vi firade med att gå med asfula guldmössor runt i stan
och så åt vi på en mongolisk buffé på vasagatan (Tips! det är bättre på sveavägen)

Gårdagens höjdpunkt var att jag, Phernilla och Rhebecca fick skriva våra namn
på en killes innerlår, dom hade svensexa och han hade bara en såndär "baddräkt"
på sig som Borat har, om ni vet vad jag menar. Det var lite gulligt, haha!

Efter vi hade varit i stan åkte vi hem till Jocke som hade liten fest.
Vi festade och hade jättekul, träffade jättemånga gamla kompisar
som jag inte sett på aslänge. Vid 2-tiden kom mamma och hämtade mig.
Kom hem vid halv tre och somnade kl 3. Sov bara 3 timmar innan jag skulle upp.
Det var bara att tvinga sig upp 05:45 för att jobba, men det gick faktist bra ändå.
Var förvånat pigg ändå, Johanna på jobbet tyckte jag såg jättepigg ut så =)

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0