Thai-middag

Igår blev det jättegod thai-middag, länge sen sist.
Efter middagen gick jag och Becca över till
Jocke, Jacob och Amanda var där också.
Efter ett tag kom Stefan och Robin också.
Vi gjorde typ ingenting, satt å pratade bara!
Vid ett-tiden rörde jag mig hemmåt.
Då satt pappa, Malin och Madde å sjönsingstar.
Vi gick och la oss vid 3-tiden, var helt slut.
Jag hade no-problem att somna.

Idag ringde älsk och väckte mig vid halv elva
 (som vanligt, han väcker alltid mig i min skönhetssömn, haha)

Just nu är jag nyduschad och klar för att
äta middag och mormor och morfar.
Mormors bror från finland är nämligen här och hälsar på.

Ne nu ska vi iväg,

hejsåläng


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0