Wasahamnen

Just nu ligger vi med båten i Wasahamnen.
Det är så varmt så jag har lust att hoppa i det 13-gradiga vattnet utan att tveka.
Men jag har fobi att bada bland massa båtar så jag längtar
tills vi ska bege oss iväg, vilket är när Madde kommer.
Vi ska först åka till Mista, vi ska hälsa på farfar som har sin husvagn där.
Då ska jag bada, dom har åtminstonde strand där.

I onsdags var vi på Sandhamn och tittade på prisutdelningar till vinnare av Gotland runt.
Det var hur många olika "klasser" som tävlade så det var många priser och dela ut.
På kvällen blev det lite party, men blev lite irriterad på ena krogen där.
 Vi va liksom "inne" på krogen (fast vi stod utomhus) sen skulle vi bara gå
 ut med Gooson (hunden) och lämna honom, sen kom vi inte in igen. Skit irriterande!
Igår kom vi hit till Wasahamnen, tänkte shoppa lite
men det är så jäkla varmt så jag hoppar över det idag.


27 gradiga hälsningar med hettande sol

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0