Det tar fanimej aldrig slut

Det tar fanimej aldrig slut. 
Vi bär in saker hela tiden och det tar aldrig slut.
Idag har jag kämpat mig igenom mina grejor å packat upp saker.
Jag har alldeles för mycket saker så när allt har
 lugnat ner sig här så rensar jag rummet en gång till.
Snart ska jag och mamma bygga ihop hallskåpet och skafferi-skåpet vi köpte igår.
Hatar att bygga ihop Ikea-saker, antingen saknas nåt
 eller så är det helt jäkla omöjligt att få ihop skiten...

Nu ekar det i vårat gamla hus... =/
Men det är skönt å komma tillbaka till civilisationen iaf ;)

Nästa vecka ska jag och Madde åka ut med pappa och Malin i skärgården,
skönt med lite avkoppling efter allt flyttandes hit och dit.

Jaja, nu måste jag fixa lite.

Ps: skriver från Maddes Macbook =) .Ds

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0