Kraftig stukning

I Tisdags åkte jag upp till Öregrund.
 Lena (Mathias farmor) skjutsade mig till Knivsta.
Därifrån tog jag tåget (SJ) till Uppsala sen 811 bussen till Öregrund.
 Lite tråkigt var det att åka själv men det gick bra iaf.

På onsdagen så hoppade vi studsmatta å sen la vi oss ner.
då tog Woffe tag i mina ben och kastade runt mig så att nacken knakade först, blev lite rädd då.
Men sen kände jag smärtan i mitt högra ringfinger.
Det var blått, uppsvullet å så såg det ut som benet i fingret stack ut.
Då tänkte jag bara; F*n, helvetes j*ävla skit, jag har brutit deet!

Fridas brors kompis skjutsade oss till Akuten i Östhammar.
Där får jag betala 70 kr sen säger dom att jag
måste åka till uppsala för röndgen var stängd (?!).
Ja så då tog vi bussen dit och kom fram kl sex på kvällen.
Då var det minst 2 timmars kö för röntgen så då gick vi och åt en snabbis.
När vi kom tillbaka så fick vi vänta en stund tills dom rötgade.
Efter det fick vi vänta tills bilderna var klara.
Kl 21 var jag klar och dom sa att det bara var en kraftig stukning (som tur var).

Efter det åkte jag hem till Mathias och så åkte vi alla upp tillsammans dagen efter.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0