Äntligen hemma ...

Äntligen hemma i Sverige!

Som man säger; Borta bra men hemma bäst!
Det var lite jobbigt nu dom sista dagarna pga lastbils-strejken som håller på just nu.
Det var tomt på hyllor i butikerna och många bensinstationer hade slut på bensin.
Ne usch, det var bara skönt å komma hem nu.
Fast det är inte speciellt fint väder - spöregn, oska och blixtar =S

Igår åkte jag bara hem och packade om sen kom Lena och hämtade mig och Mathias.
Vi gjorde typ ingenting, tog de bara lugnt, vi var trötta efter flyget.

Just nu sitter jag och Mathias hos pappa och Malin.
Vi kom hit för ett tag sen för att hälsa på lite.
Snart ska dom iväg till Tallhaga, så då åker vi till Mathias igen.

Imorgon blir det Öregrund, jag och Mathias

Entregar un comentario
Postat av: Denise

Lyxigt att vara i Spanien!! På lördag ska jag till USA. Det ska bli riktigt kul. Jag ska shoppa massor!!

/Denise

2008-06-18 @ 10:26:53
URL: http://finastt.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0