Hjärta av texten

                    Hejsan på er                                            alla glada!!                 
Idag efter skolan åkte                       jag hem till Mathias.
  Väntade på Mathias i Bålsta för      han var hos Ricky en stund.   
Medans de så gick jag ner till Fridegård med Simon och där
träffade jag Jacob så vi gick och köpte glass. Sen lämnade jag
av Jacob vid fridegård igen och gick upp till bussen med Ida.
Däruppe vid bussen stog Mathias, Frida och Amanda =)
Sen åkte vi hem till Mathias och gjorde inte ett skit.
En sak vet jag iaf, att nu är jag hungrig!
haha, vi ska väl äta snart...
Skriver imorrn.
Hejdå!
<3

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0