I miss him

Imorse var jag hur trött som helst, ville verkligen inte gå upp!
På jobbet var vi 3 st idag, jättestressigt och det kom typ 80 gäster samtidigt.
Men det gick bra ändå, vart klara i tid iaf.
När jag kom hem gick jag och la mig en timma.
Kollade nyss på 3 avsnitt av Gossip Girl, shit va spännande det är!
Håller på att tanka ner avsnitt 16 och 17 just nu.

Imorgon ska jag jobba igen, men det gör inget när det är sånt här skitväder;
regn, målningt och kyliga vindar brrr...

Mathias är uppe i öregrund med Frida och Woffe å jobbar på gokartbanan.
Saknar honom och jag hoppas han kommer hit imorgon.

älskar dig Mathias, du betyder allt för mig 


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0