Ikea

Just nu sitter jag på mammas jobb.
Hade inget å göra efter skolan så jag åkte in hit.
När hon slutat ska vi till Ikea. Älskar att gå på Ikea, vet inte riktigt
varför igentligen men man kommer aldrig ut tomhänt iaf.

Jag sitter bara här och gör ingenting. Hade det varit fint väder hade jag suttit på crossen just nu.
I helgen blir det jobba jobba! Suck, jag har verkligen ingen lust, men men...

Ne nu ska jag fortsätta med mitt surfande,
lägger upp om jag hittar nåt snyggt! =)

Hejdå

Entregar un comentario
Postat av: freja

Gillar också IKEA.. speciellt när man närmar sej kassorna för där finns det alltdi massa små-prylar! XD
kommentera gärna min blogg!

2008-05-16 @ 13:37:44
URL: http://frejaswardh.blogg.se

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0