Kungen och Drottningen i Kungsängen

Idag så gick jag upp kl halv sju och gjorde iordning mig.
När jag sen satte mig på tåget så frågar Mathias vart resten av min klass är,
då kommer jag på det... Jag har sovmorgon till kl 10!!!
Så det var bara att ta kungsängentåget från Jakan igen.
Vem tror ni hoppar på  tåget i Kallhäll om inte Kungen och Drottningen själv.
Ofta Kungen och Drottningen åker Pendeltåget liksom, brukar inte dom åka limo typ?!
Å vad är grejen med att tanter står och viftar med svenska flaggor för det?!

Aja det var iaf lugnt i skolan, gjorde ett prov sen slutade jag, nice!
Imorgon är det min sista dag för terminen, de ska bli sjukt skönt att åka bort ett tag.

Ne nu ska jag duscha, ladda ner låtar och kolla min face book =)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0