Lite besviken

Uppdate:


Idag när jag kom hem gick jag direkt till coop och hämtade ut mina
två väskor som jag lämnat in på lagning hos Abattes, perfekt!
Sen gick jag hem och vad tror ni ligger i brevlådan om
 inte en avi för att hämta ut klänningarna från USA!
Jag tog snabbt nästa buss in till stationen igen och hämtade ut dom.
När jag kom hem och testade min blev jag lite besviken.
Det var inte direkt det jag hade väntat mig,
 men har man rätt skor till så var den okej.
Men det blir nog inte den klänning som jag kommer ha på midsommarafton.
Första synen var liksom: Nej! vad har jag beställt!?
Men nu när man kollat lite på den så är den faktist fin.



Imorgon är det slutprov i ellära B och nationella engelska (det muntliga).
Önska mig lycka till, haha xD
Förresten, jag fick G på nationella i matte, bättre än IG ; )

Entregar un comentario
Postat av: jessica

haha aa jag vet har redan beställt ett. :)

2008-05-20 @ 11:59:13
URL: http://mammajessi.blogg.se
Postat av: Ida

varför blev du inte nöjd, det är ju skit söt... vad är det för stl? vad ska du ha för den?

2008-05-20 @ 20:49:16
URL: http://bjerkansdotter.blogg.se

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0