Mitt första hål...

Igår va Mathias hos mig så jag ville inte vara osocial och sitta vid datan.

Imorse var jag hos tandläkaren och vet ni vad... jag har fått mitt allra första hål =(
Fast dom säger att det är för att jag har så djupa kindtänder,
vilket är sant eftersom jag fick fylla en tand förut.
Så imorgon halv 12 så ska jag laga det, usch!!
Alla pratar om hur ont det gör när man borrar,
tänker ju inte direkt ta bedövning = SPRUTA!

Idag efter skolan så åkte jag till Bålsta.
Där mötte jag upp Rhebecca och sen gick vi och tittade på tapeter till mig.
Hittade en ganska fin, men jag är så kräsen så det
är jättesvårt att hitta nån man verkligen vill ha.
Efter det tog vi bussen hem till Rhebecca.
Vi hade jättekul och jag hoppas verkligen att vi börjar
umgås oftare när jag flyttar tillbaka till Bålsta.
Iaf vid 20-21 tiden kom Micke, Woffe, Mathias och
Jocke å hämtade upp mig så åkte jag med till lugnet.


Ne nu ska vi titta på tv och mysa,

Go natt


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0