Mysig sommardag

Usch det kokar i hela mig, har bränt mig idag!
Det har varit så himla varmt idag att vi inte ens kunnat köra cross =(
Men man ska aldrig klaga på att det är FÖR varmt här i Sverige iaf.
Men iaf idag har vi solat, "badat" (blev ikastad), grillat korv och kört lite moppe
(Mathias har övat att köra på bakan på Rickys scooter).

Igår (fredag) åt jag Middag hos mormor och morfar för nu
har dom äntligen kommit hem från Spanien igen.
Dom bilade hem från Spanien på tre dagar.
Efter det skjutsade mamma och Madde tillbaka mig till Mathias.

Förresten när jag kom till skolan igår så var inte elin där så vi fick gå hem.
Med andra ord kunde vi ha varit lediga och sovit längre om vi vetat det!
Men jag åkte in till Kista och stan för jag letade efter en mjukisdress som syrran har.
Fast jag hittade tyvärr inte i någon annan färg än grän som min syster också har, sorry!

Nu ska jag Frida och Woffe sova, ska bädda åt dom därute.
Mathias drog ut till annat folk, tråkig som han är....


Go natt

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0