Nykär!

Igår efter jobbet igår så hämtade mamma,
Madde och Isak mig utanför jobbet.
Nu ska jag berätta lite kortfattat en sak:
En av kockarnas frysar är trasig så dom hade lagt
in grejor i våran frys och var väldigt svår att få igen.
Jag hade då glömt att kolla till frysen så att den gick igen
 ordentligt innan jag gick i lördags så
all glass hade smällt och sedan fryst om.
Men inte bekymrade jag mig om det för
all den där glassen fick personalen.
Jag tog två daimstrutar och en Tiptop.
Visste först inte att Isak var med, men
mamma ville inte ha glass ändå så det gjorde inget.
Madde verkade då inte klaga!

Sen skjutsade dom mig till Bålsta
så jag tog ett bussen ut till Mathias.
Jag, Mathias, Tommy, Emelie, Frida, Woffe och
Jocke åkte då ner till Skadevi och körde cross.
Då fick jag testa å köra "woffes" Yamaha 250 fyrtakt
(Han har lånat den änsålänge) .
Jag är helt förälskad - nykär helt enkelt!
 Det var hur kul som helst och jag tror faktist
att jag ska sälja min och köpa en 250f istället.

I'm in love,

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0