Packa och fixar!

Igår kom Mathias med mig, vi gjorde inte så mycket igentligen.
Bara va helt enkelt!

Idag hade vi klädsim på idrotten. Självklart hade jag glömt bort det,
men jag hade iaf idrottskläder som jag kunde simma i.
Fast jag fick simma med min bh som jag skulle ha på mig sen,
vi slutade ändå efter så det var bara hem och byta fort som tusan.
Det såg ju ut som om det läckte mjölk eller nåt, pinsamt!

Just nu håller jag på att packa flyttlådor.
 Innan vi åker till Spanien måste allt vara packat,
för när vi kommer hem så ska jag direkt
upp till öregrund och jobba i två veckor.
Ingen tid att packa då med andra ord.

Ne nu måste jag fortsätta, börjar bli hungrig också!

PS: Va tråkigt väder det är, OCH KALLT! =/

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0