Piknick i Bålsta

Igår så åkte jag hem efter skolan och packade för att åka ut till Mathias.
Vi meckade med min nya cross lite.
Vi sänkte fjädringen, tog bort kröken (Tommy skulle blästra den), satte på en dekal fram å så.

Idag hade vi nationella (gick ganska bra tror jag) sen fick vi sluta.
Jag tog en timma på mig sen åkte jag och Frida till Bålsta.
Där mötte vi Becca och Mutze å prata lite med dom,
sen gick vi ner till Gröna Dalen för Frida skulle hämta nå nyckel av Woffe.
Handlade macka och fruktsallad på ica och satte oss sedan på en gräsmatta i solen.
Det var hur mysigt som helst, känner att man har lite grundfärg till spanien nu.
(fast en del tycker att jag är jättebrun redan) 

Idag struntade jag och Frida i dansen, för att jag är typ halvt
sjuk plus att det inte ens är kul med dansen när man
 inte får göra om samma sak flera ggr så att man lär sig.

Chao!


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0