Redan klar!

Ojoj jag är redan iordninggjord och allt för att kila iväg,
bara det att jag ska inte ta bussen förrän den som går 9.
Så jag hinner skriva ett inlägg innan jag drar, nice!
Jag brukar aldrig vara klar såhär tidigt,
fast iförsej så vaknade jag 20 min för tidigt.
Hoppade in i duschen typ kvart i 8, kan ju vara därför xD

Whatever, idag kommer älsklingen hit och sover över =)
På fredag blir det crossåkning och ev i helgen också om jag inte ska jobba.
Jag vet inte om jag ska jobba för jag är fortfarande sjuk
(btw, rösten är påväg tillbaka),
och där jag jobbar får man inte vara sjuk (eftersom det är mat inblandat)
Vi får se hur det blir, nu måste jag på toa och keka nåt!

Hoppas det blir varmt och soligt idag också!

image189


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0