Sista dansen

Idag hade vi slutprov i Ellära B, tror det gick bra.
Sen var det nationella muntliga i engelska,
gick väl lite sämre tror jag men ganska bra ändå.

Idag var det sista danslektionen, sköönt!
Det var faktist inte så seriöst å skit, de va en kul grej å pröva iaf.

Nu måste jag titta på sista avsnittet för säsången av Andra Avenyn,
 
Chao!

Entregar un comentario
Postat av: amne

nice blogg

2008-05-20 @ 20:47:41
URL: http://amne.blogg.se
Postat av: Anonym

hejsan!

hoppas allt är bra!
jag undrar om du kanske hade kunnat rösta på min hund i en tävling hon deltar i.
om du tycker hon är söt såklart :)

www.enlitentax.blogg.se

2008-05-20 @ 20:50:03

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0