Sista skoldagen

Idag var det min sista dag i skolan före sommarlovet.
Fick massa hejdå-kramar, kommer sakna klassen.
Det blir ju nya klasser till hösten med inriktningar.

Efter skolan åkte jag hem och lämnade alla böcker
som jag haft i skåpet, var ju tvungen att tömma det idag.
Sen åkte jag tillbaka till Jakan och mötte upp Mathias
å så åkte vi till barkarby och bytte hans hörlurar på elgiganten.

Gu va skönt, imorgon halv fem tiden imorgon bitti så åker vi till arlanda.
Planet går kl 7, men man ska ju vara där 2 timmar innan.
Just nu väntar jag på att Mathias ska komma
hit så vi kan fixa det sista med packningen.

Skriver ett sista inlägg ikväll,
 kanske kommer skriva nåt inlägg i Spanien.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0