Sista veckan...

I fredags gjorde vi typ ingenting,
jag var så trött så jag somnade typ vi tio-tiden.
På lördagen så var det hur fint väder som helst,
vi grillade korv (som vi skulle gjort på fredagen igentligen)
och så tog vi det bara lugnt.
På kvällen åkte vi till pappa och tittade på Eurovision song contest.
Det sög att Ryssland vann, Giorgien borde ha vunnit.
Stackarn, hon var ju blind... det var en bra refräng iaf.
(Grekland, Norge och Ukraina tyckte jag var också ganska bra.)

 I söndags sålde jag min cross (125:an) och körde på min nya (250:n) =)
Det här är sista veckan i skolan för mig innan sommarlovet,
Gu va skönt det ska bli att komma iväg ett tag.
Hoppas det inte blir en alltför jobbig vecka.
Måste göra ett omprov, prov och så måste
 jag se så att det inte är nåt mer att göra sen.

Hejdå!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0