Valborg

Har precis kommit hem från Mathias.
Ska jobba i helgen så var tvungen att åka hem... =/

I onsdags - då det var valborg - så var jag med
 Mathias, Tommy, Frida och Woffe nere på sånkan.
Självklart var det massa andra folk där också!
Det var helt okej kväll, men det kunde varit bättre.

Igår tog vi det bara lugnt. Han tvättade bilen och vaxade å allt.
Sen skulle jag skölja bort shampoot från bilen så sprutade jag vatten på Mathias.
Det slutade med att jag åkte i poolen, fyfan va kallt det var kan jag säga!!!
Men men, då har jag iaf badat iår redan.
Sen körde vi lite cross mot kvällen, det var skitkul.
Vi körde nere i skadevi, skitkul å köra där nu!

Nej nu ska jag börja laga middag,
  

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0