115

Idag var det lugnt på jobbet!! Sååå skönt!
Fast precis när vi kom så stog det massa poliser,
militärer å liknande. De skulle ha frukost 6 men vi öppnar ju 7 =S
Dom "trodde" att vi öppnade kl 6, helt sjukt!
Sen va brödet försenat, de kom inte förrän tio över sju typ.
Efter det gick allt bra, tror de va typ 115 gäster, asskönt!
När klockan va halv elva sa Bella att jag fick gå hem för
att vi va tre st och de va lugnt. När jag väl kom hem sov jag typ
bara nån halvtimma eller nåt för Mathias ringde å väckte mig.
Dom skulle åka in till Upplands Väsby och då följde jag med.

Köpte 2 st tjocktröjor, jeans och ett par pumps....

Bilder kommer, got to go!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0