Älvsjömässan

Kom hem för ungefär en trekvart sen.
Vid 13-tiden åkte vi från skolan till Älvsjömässan.
Det var faktist ganska kul å vara där, det var ju inte direkt jobbigt.
En stund efter vi hade kommit dit så fick vi gå och äta.
Sen stog vi bara där vi vår monter och va sociala.
Vid 17-tiden så gick jag, Christian och Rolle å fikade.
Skolan stog för det såklart, hihi.
En latte och en bulle senare var man igång igen.
Min syster var också där, jag svarade på lite frågor så fick jag en jojjo xD!
Aja här kommer lite bilder iaf;

Här står Mathias, Alex och Christian... Överlyckliga! xD Fin bild iaf.


Min och christians fika =) (han kunde inte ens hålla sig 5 sekunder när jag skulle fota xD)

Haha Christian, lika sexig som alltid (MED MIN SKINNJACKA! XD)

Fontänen utanför gjorde såhär, sköt upp vatten och så va de färglampor under.
Denna bild har jag inte tagit själv utan från internet eftersom bilderna blev svarta för mig.

Haha den här kom upp när jag sökte på älvsjömässan på google.
Den fanns faktist där på toaletterna och den va asrolig xD
Lättare sätt att torka händerna, men de blåste ganska hårt haha.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0