El&Hiss


Imorgon ska jag stå på älvsjömässan. Fick denna tröja som jag ska ha då.
Först hade Rolle bara beställt kill strl, å dom va alldeles för stora
 (vilket jag sa innan han beställde att S blir för stort men han lyssnade inte) 
så han ringde till dom som gör dom och bad om en dam-modell.
 Så fick jag denna då, mycket bättre!

Vi ska stå på mässan från kl 14:30-18:00, men vi åker vid 13-tiden från skolan.
Vi ska åka med Rolle in och vi måste ju hinna fika enligt honom xD
Men det kommer bli en lång dag imorgon men det är det värt,
vi får kompledigt, biobiljett, middag i älvsjö och fiika! =)

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0