Föreläsning

Idag mår jag piss! Jag har huvudvärk (som vanligt), mår illa, fryser och är trött.
Bara jag inte är påväg att bli sjuk, orkar verkligen inte det!

Igår var jag i stallet med Saga. Det gick jättebra.
Jag fick provrida Izma också, det var askul.
Lite ovant med ponnygalopp, men de va kul.
Jag hoppade lite också, gu va kul det är.
Jag längtar bara mer och mer tills vi skaffar en häst.
Hoppas verkligen vi ska göra det...

Idag hade vi föreläsning, don't drink and drive!
Det var ganska bra. Starkt av tjejen som berättade
om sin son som dog för att han åkte med en onykter förare.
Hon började till och med gråta lite när hon berättade att
poliserna kom in och berättade att hennes son var död.
Jag förstår henne fullt ut, han hann bara vara 18 år i 3 dagar...

Ne nu måste jag in och kolla till maten

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0