Fredag

Har precis fått i mig lunch. Hade bara ätit en macka vid halv sju imorse,
så jag var rätt hungrig när jag kom hem. Jag och pappa hade köpt en färdigrätt var.
Jag tog en såndär lövtunn biff med kroketter och sockerärtor, mumsit!

Efter skolan så åkte jag till bro så hämtade pappa upp mig.
Först köpte han lite grejor på Bro Bygg sen handla vi lite snabbt på Willys.
Nu är jag äntligen hemma och jag funderar på att lägga mig och vila ett tag.
Mår fortfarande inge bra, men jag tror att det är för att jag ätit, sovit och druckit dåligt.

Ikväll ska pappa och Malin på middag och max å Saga är hos sin far
så jag och Mathias ska nog laga middag och bara ta de lugnt.

Nu ska jag antingen vila, kika runt lite på hästar eller plugga....
Kika runt på hästar frestar nog mest faktist, även fast jag är svintrött.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0