Fryst

Har så jäkla ont i magen, hade bara ätit 2 mackor på
 hela dan så fick ont i magen nu när jag åt middag :S

Efter skolan idag så åkte jag direkt å skulle träffa Becca.
Hon va i stallet så jag knatade ända dit. Hon, Amanda och
Jessica stog och mocka å fixa. Sen red Jessica och Amanda ut.
Jag frös så jag höll på att dö! Jag kände inte fötterna när jag gick,
dom va iskalla så det kändes som att dom va djupfrysta typ xD.

När vi hade släppt in hästarna å så, så gav jag upp. Jag gick till
bussen i den mörka vinterkylan. Jag bara föreställde mig hur det
skulle vara att sätta sig på den varma bussen och tina upp.
Jag har nog aldrig njutit av en busstur som dendär förut.
Mathias följde med mig hem så vi lagade middag och jag
satte på mig mina tjockaste mjukisbyxor och tjocktröja!
Nu är jag varm å go! =)


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0