Is Is och lite mer Is

Imorse när jag skulle gå ner till tåget var det is överallt.
Det var hela parkeringen här, hela j*vla gångvägen ner
och lite till. Jag höll på dö i mina klackar när jag gick.
Snorhalt var det och inte nog med det, jag hade bråttom!

aja vidare till vad som hände idag på idrotten;
 idag gjorde jag mål i innebandy! =)
Stolt eller vad?! haha nej faktist inte.
Alex (i motståndarlaget) sköt på mitt ben så att
den studsade in i mål. Ont som f**n gjorde det!
Men vad gör man inte för laget, haha xD

Annars så har det inte hänt nåt speciellt idag.
Eller jo, fast de kanske inte är speciellt men skönt...
Jag fick nämligen ett sms när jag satt på lektionen:
Hej gumman! Du behöver inte jobba i helgen. Kram Bella.
Det menas med: ATT JAG ÄR LEEDIG! Nice =)
Jag ska nämligen iväg på Winter Jam på lördag, då är jag utvilad!
Sköööööööööööööööööööööööööööööööööönt!

Ne nu ska jag leta hästar.... igen! <3

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0