Julstämning!

Just nu sitter jag här hos pappa och gör ingenting.
Mathias åkte nyss härifrån, han tog bussen.

Imorse så gick vi upp vid halv tio ungefär.
Då hade mamma kokat ägg, gjort scones å massa gott.
Det känns så mysigt när mamma julpyntat lite därhemma också.
Jag vet att det är tidigt, men det är såå mysigt.
Snart ska man börja handla julklappar också.

Älskar julstämning, speciellt när det är fullt med snö ute.
Det är så himla myysigt!

Nu ska jag in och duka till middagen...


Entregar un comentario
Postat av: MADDIE

FÖR DET FÖRSTA SÅ BAKA FAKTISKT JAG SCONES IMORSE OCH INTE MAMMA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



GÅ UPP I TID SÅ DU VET VEM SOM LAGAR HÄR, JAG SKA HA ELOGE I BLOGGEN. ETT EGET INLÄGG TACK!!!!!!!!!!!!!

2008-11-23 @ 19:01:04
URL: http://madlajn.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0