Nedstämd

Känner mig helt nedstämd, har gjort det hela dagen!
Jag visar det inte, vill inte att folk ska tycka synd om mig.
Det är jag själv som har satt mig i denhär situationen!

Ne ska nog städa lite, mitt rum ser ut som ett bombnedslag!
Känner att det behöver rensas upp lite här, snart ser man inte golvet.
Haha nej så farligt är det faktist inte.

Det gick jättesegt i skolan idag, sovmorgonen var väl behövlig!
Första lektionen för mig, dvs datalektionen behövde jag inte vara på,
vi som har klarat provet har inget å göra just nu!
Det gjorde att dagen gick lite fortare. Nu är det bara fredag kvar...
sen ska jag jobba lördag och söndag = jag längtar inte till helgen!!

Nej nu är det dags att städa!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0