Nellie

Vi ska precis åka iväg och hämta hästen nu, Carizma!
Det ska bli spännande, jag ska ta lite bilder också.

Imorse trodde jag att jag skulle till skolan när alarmet på mobilen ringde (!!!)
Jag hade glömt att stänga av det där satans alarmet, *suck*
Tog ett tag att somna om sen, men lite till sov jag iaf.

Vi kanske ska få en Birma katt, Nellie. Den är as sööt!
Den är bara 9 månader och har redan varit på 4 olika hem, stackarn!
Men vi ska nog ta den, vi är helt kära i den, ska ta kort på den så ni får se.
Det va nån som hade lämnat in den till Titti (som jobbar på zoo-affären i bålsta)
Titti är Christians mamma. Christian går ju i min klass och bor på gatan brevid.


Dags att åka...

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0