Oral lösning! haha

Vilken huvudvärk jag har! Suck, jag hatar att ha huvudvärk!

Har precis bytt om till mjukiskläder å så. Ska snart till
stallet. Ska mocka åt Saga och så ska jag ge Carizma sin medicin.
Hoppas såret ser bättre ut och att hon får i sig medicinen.
Det är nämligen oral lösning xD Haha vet inte varför men
jag tänker på något helt annat när jag hör ordet.... Jaja..


Måste åka nu,

Entregar un comentario
Postat av: MADDIE

Antar att du jobbar hårt på mitt "förlåt-min-älskade-bästaste-syster-i-världen-som-bakade-scones-på-söndagen" inlägget jag ska få och därför dröjer det...en väldans tid!

2008-11-25 @ 17:58:40
URL: http://madlajn.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0