Red, Red wine


Nu har jag städat här hemma! Rent och fint igen.
Nybäddad säng har jag också! Kommer sova som en porrstjärna xD haha
Lite porr-varning med rött liksom! eller typ romantiskt!
(Jag vet att det är ditt påslakan Madde, Payback-time! )

Är hemma helt själv, äntligen! Det är så jäkla skönt.
Men har inte ätit middag än, känner mig inte speciellt hungrig.
Plus att jag inte orkar laga någon mat, känner mig hängig.
Börjar säkert bli sjuk efter gårdagens iskalla incident!
 Kanske bara tar nåt lätt senare isf om jag känner mig sugen.
Ne nu ska jag nog lyssna på lite musik och bara ta de lugnt....

Entregar un comentario
Postat av: Loo - Veckansblogg ?

vad tycker du om Darin feat Kat DeLunas låt ?

2008-11-06 @ 18:56:48
URL: http://loem.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0