Saw 5

Just nu är det en liten paus i singstar-sjungandet.
Dom har fått hem den nya Abba-skivan, askul är det!
Pappa och Malin ska bara kolla på utröstningen på idol.
Sen kör vi igång igen....

Idag har jag inte gjort så mycket, kollat mest på film.
Saw 5 (fatta ingenting av den?! men jag kan lova att det kommer en 6:a),
 Boat trip, Eurotrip å lite annat som typ youtube klipp...

Är ganska trött just nu, ska nog sova snart efter jag sjungit.
Imorgon blir det upp ganska tidigt, ska åka och köpa häst
med Malin och Saga nånstans utanför Uppsala eller va de va!

Ne nu ska jag kolla på utröstningen,

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0