Stackars Christan!

Idag var det jätteroligt i skolan!
Vi möblerade nämligen om i rummet vid tjejornas omklädningrum.
Alltså vi har ju nyckel till ett rum som leder till vårt omklädningsrum.
Rummet innan våra skåp och det, där möblerade vi om å så.
Vi tog bort massa skräp å hyllor och satte dit en soffa.
Nu har vi äntligen fått kaffebryggaren också, men vi kunde tyvärr
inte göra nåt jäkla kaffe eftersom Nico hade kaffet i sitt skåp
OCH HAN ÄR LEDIG PÅ ONSDAGAR!!!! Irriterande värre eller vad?!

Jaja, imorgon blir det kaffe iaf, det vill jag lova.
Sovmorgon blir det också för min del, börjar halv tio =)
Stackars Christian, han måste göra omprov så
 för han blir det då ingen sovmorgon xD hahah

Ne nu ska jag lägga mig ner i soffan och låta magvärken gå över!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0