The mist

Just nu sitter jag hos Mathias och skriver med solsken i mitt ansikte.
 Vi har precis ätit lite lunch, som jag nyss diskade undan å så.

Det är jättefint väder idag men lite kallt för att köra kanske.
I vilket fall som helst orkade jag inte köra idag.
Vi gick en promenad runt här i lugnet istället.
Va nere vid sjön och titta, det var jättefint! Synd att jag glömde kameran.

Efter det fixade vi lite med min cross, bromsoket bak krånglar.
Men jag hoppas det fungerar som det ska nu efter vi plockade isär den och fixade.

Igårkväll blev det filmkväll här med Lisa och Amanda.
Vi tittade på filmen "The mist" (Dimma på svenska)
Det var en rysare, men ja tyckte den va sådär. Väldigt dåligt slut måste jag säga!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0