Färgat håret

Igår åkte jag in till stan efter skolan.
Gick ungefär 4 timmar i stan, helt själv!
Jag köpte en Jacka, halsduk, vantar, bh & trosa på H&M.
En svart klänning, skärp och en röd liten väska på Gina.
Den rutiga skjortklänningen från BikBok som jag gjort ett inlägg om tidigare.

Jag blev jättenöjd med alla saker, ska ta kort någon dag.
Köpte även en mössa på H&M men den lämnar jag nog tillbaka, gillade inte den.

Efter shoppingen så blev det Hamburger börs.
Det blev jättegod mat och showen var asbra.
Kom hem ungefär kvart över tolv, somna vid halv kanske.
Trodde inte de va sant när klockan ringde kvart över fem,
 ville verkligen inte gå upp, var så jäkla trött.

Mathias har precis färgat mitt hår (hade toning innan).
Det blev nästan svart i stort sett, blev inte så nöjd.
Vet inte riktigt hur jag ska göra, får väl typ köpa ny färg eller nåt.

Tv-mys nu!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0