Jag lever!

Jag lever! Det var inte så farligt faktist, stack till lite.
Men nu sitter den där. Det bara väldigt ömt för tillfället.
Hoppas att det går över till imorgon om jag ska köra cross.

När jag kom till ungdomsmottagningen imorse satte de på bedövningsplåster.
Sen åkte jag hem imellan. Åt lite frukost å så.
Ner till centrum in på apoteket och skulle hämta ut p-staven.
Nej, då är dom slut. Det fanns inte en enda kvar! *panik*
Jag har tid om 20 min vad ska jag göra?! (kl 10:50)
Det är slut på apoteket i kungsängen och bro också.
Fanns bara i Enköping eller Jakobsberg som närmast.
Upp till ungdomsmottagningen och berätta att jag inte har någon stav.
Som tur var så skulle läkaren vara kvar till 12 så jag och mamma racade till jakan.
Jag springer in på apoteket. Då har Bålsta apoteket låst receptet så dom måste ringa till Bålsta.
Ingen svarar, hon ringer och ringer. Paniken stiger!
Tillslut efter allt strul så fick jag äntligen p-staven så vi kunde åka tillbaka.
Racade tillbaka till bålsta och så fick jag den insatt. (aj?!)
Dom satt och väntade på mig, så gulligt! =)

Ett stort tack till min mamma som ställde upp för mig så mycket idag!

Nu är det äntligen över....
bara smärtan kvar!

Entregar un comentario
Postat av: erica

vilken mysig blogg du har :)

2008-10-31 @ 17:09:29
URL: http://ericaskrika.blogg.se/
Postat av: Maddie

Kul att du tackar mamma för att hon flängde runt med er på SIN lediga dag!

2008-11-01 @ 09:43:18
URL: http://madlajn.blogg.se/

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0