Kärleken till min cross

Just nu sitter jag på en astråkig lektion.
Vi skulle ha kört verkstad idag så jag gick och bytte
om men då hade tydligen rolle ändrat sig. SUCK!
Så nu sitter jag hära med arbetsbyxor och har astråkigt.
Kunde ha blivit fest i bås 3 ;) hahaha eller hur christian?!
Nåja, han läser väl inte min blogg så... =/

Idag ska jag och pappa hämta min cross.
HOPPAS DEN ÄR KLAR NUDÅ!
Jag blir 4000 kr fattigare men men.
Vad gör man inte för kärleken till den =)

Snart har vi lunch, det är äcklig hamburgare.
Men det kanske blir gott, hoppas dom har potatismos =)
...och att jag får i mig tillräckligt såklart.

Entregar un comentario
Postat av: Anonym

Johanna!! Om dig och Mattias, shit va tråkigt!!

hoppas verkligen att du mår bra snart!!!

<3<3<3

2008-10-08 @ 18:05:56
Postat av: Anonym

jävla skit snack hon håller på med ... men fin som fan är hon iallafall... vet ju vilken skola hon går i ... ska finna dig i skokloster... och äta opp dig muhahahaaaa....nu kryper jag in i min mörka gömma och väntar på att se dig.sen säger jag bara blodet droppar. muhahaha ps äter ditt hjärta som en gräsklippare muHAHAHA!!!!

2008-10-08 @ 18:55:19

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0