Mår illa....

Sitter just nu i skolan.
Mår illa så in åt H*lvete (ursäkta...)
Det första alla frågar är om jag är gravid; NEJNEJNEJ!!
Helt omöjligt, jag hade just min mens så jag skulle inte tro det.
Mådde illa igårkväll också, kändes som 
om jag skulle spy när jag låg i sängen å försökte sova=S
Det är inte bättre idag direkt, fick inte i mig så mycket till frukost.
Fick bara kräkreflex varje gång jag
stoppade skeden med yoghurten i munnen.
Jag vill bara hem och sova....
Är inte speciellt hungrig heller så vet inte hur det
blir med lunchen som vi har om en halvtimma...

Ne nu ska jag sluta tycka synd om mig själv, vissa har det väl värre...

Entregar un comentario
Postat av: johannes

du kanske är gravid?

2008-10-05 @ 12:01:28

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0