Skadevi = Förstört

Just nu sitter jag hemma hos far min, mätt och belåten.

Vi körde cross idag och det gick superbra!
Bara Tommy som gjorde världens klantvurpa mitt i geggan xD hahah
Kommer lite bilder på körningen snart när jag laddat upp dom på datan.
Det gick lättare att få igång hojen nu, synd bara att kompen är så hård.
Mathias måste hålla i hojen medans jag hoppar med hela min tyngd på kicken.
Jag vet inte hur jag ska göra, 2000 kr är mycket pengar. 

Ssandtaget i skadevi håller dom på att göra om å skit så
man kan typ inte köra där längre som förut. Vi va å kolla där idag.
Det var så kul när man åkte uppfär den där branta "väggen".
Synd att dom förstört det nu!

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0