Tanter hit å tanter dit!

Har precis kommit hem från den där "Style Afton".
Det var det tråååkigaste jag någonsin varit med om.
Det var BARA gamla tanter där, å det var jättelitet rum bara.
Vi var nog dom yngsta under hela kvällen dära.
Nej usch, det var mest bortkastad tid!
Det enda som var bra var att jag fick en gratis ansiktsbehandling =)
Det var jätteskönt faktist. Annars var det asdåligt.
Det var lottdragning också, det var en siffra på varje entré biljett.
Inte vann man något, men madde vann.
När nr 61 ropades upp så var Maddes reaktion: Det är ju jag!!
Helt asglad och alla bara garvade xD

Imorgon är det prov i trefas och skolfotografering.
Hade det inte varit de hade jga nog stannat hemma
för jag mår fortfarande skit och jag äter dåligt p.g.a det.
Åt lite lunch i skolan å lite till middag annars har jag inte ätit nåt mera.
Hatar att må illa, det är den värsta känslan jag vet.

Nej nu ska jag krypa ner i min säng och vila upp mig.
Behöver min skönhetssömn till skolfotot imorgon, haha.


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0