Cocktail-klänning

Igår så åkte jag över till Mathias på kvällen.
Jocke fyllde 13 år igår så vi åkte upp dit vid 19-tiden.
Det blev tårta och kakor. Tyvärr så blev det ingen tårta för min del.
Prinsesstårta är inte min grej och den andra bestod bara av grädde.
Blev en liten bulle och kaka iaf med lite apelsinläsk.

Idag så åkte jag direkt till Kista när jag slutat (10:50).
Jag skulle möta upp mamma och lämna in min balklänning.
Jag ska sy upp den till en cocktail-klänning och ha på bröllopet.
Jag hoppas verkligen det blir bra, nästa fredag får vi reda på det.
Sen kekade vi lunch på en uteservering utanför Kista centrum.
Det blev gräddpytt med stek ägg och sallad för min del,
det var helt okej men inget jag skulle beställa igen.

Ikväll hoppas jag att det händer nåt kul, annars dör jag!
Jag har jobbat 2 helger i rad så nu vill jag ha kul!!!!

Dags att keka...


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0