Dagen rent allmänt

Idag efter skolan så gick jag tillbaka till dom som gjorde naglarna.
Satt där i 2,5 timmar innan det äntligen var klart.
Men eleverna var ju så himla noga med minsta lilla (Obs! jag klagar faktist inte, hihi)
Nu är jag i alla fall super nöjd, nu håller det till på lördag och mycke längre.

När jag kom ut från "manikyren" (eller vad man nu säger)
så stog Mathias därute och väntade på mig.
Han hade stått där och väntat i över en timma på att jag skulle bli klar.
Efter det gick vi till Jakan centrum och jag köpte en kräm för lockigt hår,
Toni&Guy curl balm hette den. Dom sa i butiken att den var bra så det får vi hoppas.
Sen iaf så gick vi och kekade. Vi åt på burger king :)
Jag åt en halv hamburgare och lite pommes, de jag orkade.
 (Dom där Whopper är så stoora, typ 150 gr eller nåt?!)
Å så en vanlijmilkshake till det såklart.
När vi satt och åt så ringde Thomas, han var just påväg till Jakan.
Så vi hade turen att få skjuts ändå hem, tack thomas :)

Nu ska jaag sova, kommer nog inte skriva i bloggen förrän på måndag.
Ska ju på bröllop i finland, vi åker imorgon kväll.
Men då har jag bilder från bröllopet och hela köret :)

Puss

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0