En speciell dag<3

Idag när vi hade slutat skolan så gick jag och mötte Johanna A i centrum.
Vi kekade på "greken" som mamma kallar det, kommer inte ihåg va de hette.
 Jag bjöd Johanna, det var som en avskedspresent från mig =)
Det blev kycklingspett, klyftpotatis och tzatziki... asgott med andra ord.
Det var jättemysigt och vi pratat om allt mellan himmel och jord.
Efter det åkte vi på en tur till hennes andra jobb i
björnbodahallen där hon skulle lämna tillbaka jobbkläderna.
Efter det åkte vi hem till henne (gu vilket fiint hus det var!)
Vi tittade i ett album som hennes vänner gjort till henne, jättegulligt.

Det var verkligen jättekul och träffa Johanna utanför jobbet också =)
Hoppas vi träffas nåt på jullovet, vi ska ju förmodligen till Spanien så vi får se.

Hoppas du får det bra i Dubai tjejen, önskar dig all lycka =)
Du får höra av dig ofta å så ska jag hjälpa dig med bloggen ;)

Ne nu ska jag sooooova =)

Natti<3


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0