Otur, otur & otur...

Har precis kommit hem.
Jag åkte ju till märsta för att färga håret idag.
Det blev mörkt men otroligt fint, jag är nöjd!

Jag är så hungirg så jag spyr, har inte ätit lunch eller nåt.
Bara lite yoghurt och crunch imorse kl 7 typ...
Håller på att laga mat just nu.

Jag har världens otur, vad har jag gjort för att förtjäna det?!
Först tappar jag bort farmors gamla
ring och nu mina hemmanycklar =(
Hoppas verkligen nycklarna kommer tillbaka.
Har en securita-bricka på så att om man lägger
den i en såndär gul brevlåda så kommer jag få dom-
Hoppas bara att någon är generös och lägger dom på lådan. 

jaja, nu måste jag titta till maten


Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0