Rimbo

Idag var jag hur trött som helst, höll på somna på samhällskunskapen haha...

Efter skolan idag så åkte jag, mamma, Madde, Moster och Mormor till Rimbo.
Vi skulle åka till nån affär där som mormor hade köpt kläder från förra veckan.
Vi ska ju på bröllop å då ville mamma och moster också dit och titta.
(somnade några gånger i bilen påväg dit också xD)
Jag hittade inte men nu har jag bestämt mig vad jag ska ha på bröllopet.
Jag ska sy om min balklänning till en cocktail klänning, assnyggt kommer det bli.
Hoppas det iaf,

Jag blir så himla less på hur jag blir behandlad av vissa.
Hatar när man favoritiserar andra, man känner sig helt utstött...


Nej nu är det dags att gå å sova,
kommer somna på en gång.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0