Så jäkla nööjd!

Idag har det varit en sådan där superbra dag :)
Har mått bra hela dagen lång.
Det var inga problem med att stiga upp imorse,
för jag visst att jag skulle fixa håret idag ju.

Idag på samhälls lektionen så skulle vår lärare vara diktator.
Det kan jag lova er att han var. Han var rent ut sagt otrevlig och nervärderade oss totalt.
Det var riktigt hemskt asså, helt obeskrivligt. Men väldigt kul.
Alla garvade hela tiden för vi är inte van att se Mattias sådär allvarlig och sträng xD

Efter skolan gick jag upp dit jag fixade naglarna igår.
Jag har fått en tid imorgon kl 14, då ska jag få permanent fransk manikyr.
(Då tar dom vitt gelé på så att man inte kan ta bort med aceton)

Efter det åkte jag iväg till Märsta för att fixa håret, lite krångligt att åka från jakan bara.
Men det gick hur bra som helst att hitta dit, vilket jag var rädd att jag inte skulle göra.
Nu ska jag komma till den allra viktigaste saken; JAG ÄR HUR NÖJD SOM HELST! =)
Från blond spikrakt hår till brunt och lockigt hår, det är en stor förändring.
Men det blev hur bra som helst, det var lugnt värt 1400 kr
(hon fick 100 kr dricks också så 1500 kr totalt).
Satt från 15:20 till 19:05, jag vet det är hur lång tid som helst.
Men det tar ju tid att permanenta å allt detdära.
Först hade jag tänkt att göra massor med bruna slingor,
men det går inte att färga samma dag som man permanentar.
Så hon tonade hela håret på mig istället, blev så jäkla nöjd =)
Tyvärr så hittar jag inte datakabeln just nu,
hade tänk att lägga upp före- och efter bilder men men...
Ska se ifall det finns någon här hemma med samma salgs uttag.

Entregar un comentario

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0