USCH PÅ MIG!

Jag har verkligen inte hunnit träna nånting den här veckan.
I måndags var jag och träffade Johanna å hade kul.
I tisdags så åkte vi till Rimbo för att hitta kläder
 till bröllopet och idag så åkte vi in till Kista.
Plus att det finns inget springband hära, men man kan ut och gå å så.
Ska se om jag gör det imorgon eller om jag skulle till Upplands Väsby.
Har 400 kr presentkort på New Yorker (vad är det för butik?! aldrig varit där...)
som går ut snart, tror det iaf. För dom räcker väl bara ett år eller hur är det?!

Jaja, gu va jag kommer med bortförklaringar. USCH PÅ MIG!

Entregar un comentario
Postat av: Amarisa

det finns en New Yorker-butik i Skärholmen :)

det är typ som H&M men lite mer street bara

2008-09-04 @ 19:01:32

Lämna en kommentar<3 :

Smeknamn:
Spara ditt namn till nästa gång!

E-postadress: (Endast jag kommer att se den)

Din Bloggadress:

Vad har du på hjärtat?:

Trackback
RSS 2.0